15/05/2014

Lawatan tak rasmi saya ke KLIA2 ~ Part 2


Okay kat bawah ni ada lagi beberapa keping gambar sekitar shopping area kat klia2 termasuk tempat makanan fastfood yg saya cakap murah tu (tapi saya agak je yeh, memandangkan org sampai beratur dan banner stand tu tertulis RM5.90/lunch set) saya tak taulah tempat lain kalau ada yg murah lagi ke tak sbb saya tak survey semua restoran yg ada kat situ hihi..

TEXAS CHICKEN..
inilah restoran fastfood yg saya cakap tu!
sampai beratur..
mula2 tu saya ingatkan kfc rupanya texas chicken
warna dan gaya restoran tu lebih kurang je







ini pemandangan luar tempat makan restoran KFC yg berdepan ngan tempat pelepasan domestik AA tak silap sayalah
(panas sgt kat luar, ini budak dlm ini gambar sudah tak tahan panas termasuklah mamanya juga
tapi org2 yg kat belakang tu relax jer hmm..)

No comments:

Post a Comment

apa saja komen yg ikhlas dari hati ;)