30/03/2014

China:Memory trip~Musim Salju (oktober 2013)

CHENGDU ~> JIUZHAIGOU ~> HUANGLONG ~> EMEISHAN

Hari ni tetiba teringat pulak kenangan bersama kengkawan di ofis, masa company buat trip 8 hari ke China..

hmm memang best, teruja sbb pertama kali saya jejak negara China, dapat tengok PANDA dan main salji yg real kat sana.  memang tak boleh dibayangkan betapa bersyukurnya diri saya ni sbb salah satu hajat kesampaian.

Alhamdulillah.  terima kasih bos! kerana beri peluang kat saya join sama yea hihi..oklah kat sini beberapa gambar yg saya download diantara beribu gambar yg saya snap (wah giler banyak kan, alah cam org lain lah bila tempat tu kita tak penah sampai dah tentulah peluang amik gambar tak dilepaskan cam saya ihik)

Chengdu






Jiuzhaigou















Huanglong Mountain

masa ni hanya Allah saja yg tahu betapa gumbira hatiku coz
my wish came true, Amin amin amin








everywhere, anywhere 








bekas gempa bumi melanda


pemandangan dari tingkap hotel penginapan

tol pon ado





kat malaysiaku tercinta pun ado..

























No comments:

Post a Comment

apa saja komen yg ikhlas dari hati ;)